Uncategorized

Businessweek Goes Topless for First Time

We’ve always loved Bloomberg Businessweek’s covers, and its latest proves why: It’s a unique way to showcase an accompanying article.

The cover feature is on the inevitable decline of Abercrombie & Fitch, most well known for stores that reek of awful cologne and ads featuring half-naked, chiseled men. There’s no better way to illustrate this than a topless elderly man, showing off his abs.

When you think about it, this cover is not any weirder than the Abercrombie ads it’s aping.

from FishbowlNY Feed http://ift.tt/1CiQPxX

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s